26 oktober 2023

Standup på en onsdag

 


Jag hoppade träningen denna morgon för att vara pigg och allert inför jobbmöte. Rätt som det är kommer den där förkylningen slå mig rätt i fejset, jag känner det på mig. Den har legat där och lurpassat ett tag nu. 

Det fick bli prickigt dagen till ära. Kallt som fan men klänning är alltid klänning! 


På eftermiddagen vart det lite stressigt då jag skulle hinna gå en rejäl promenad för att rasta Ebbe ordentligt. Orkade inte byta om så gick i strumpbyxor bara trots kylan. Men det funkade bra, fick hålla ett högt tempo bara så var det inga problem. 

Sen fräschade jag till mig för att åka och hämta upp Cissi. Vi drog till Linköping för att ha det skoj. Först blev det mat och sen åkte vi för att se Nour el Refai uppträda med sin show. 


Vi hade det så trevligt att jag inte knäppte en endaste bild förutom denna fina. 

Försökte få till en bild när Nour showat klart. Så bra den blev.  


Ja, har man det väldigt trevligt händer det att bilder glöms bort att knäppas. Så kul att komma iväg en kväll med Cissi då det inte händer så ofta. Standupkväll tillsammans med en kompis livar upp vilken mörk, grå, kall onsdagskväll i oktober som helst. 


//Sofie 

Inga kommentarer: