23 oktober 2010

Förbannade jävla förkylning!

Hur länge ska skiten sitta i? Jag är såå himla trött på att hosta och snora om vart annat... Så trött. Inatt var det hemsk. Plusa på det med barn som inte vill sova och katter som kommer in med råttor i munnen så får ni hur min natt var. Även att Pontus var snäll och gick upp till barnen så vaknade jag hela tiden. Hugo hamnde till slut uppe i vår säng och där var han inte still en sekund. Och så fort han tappade nappen eller täcket åkte av gallskrek han i sömnen...Usch jag vill bara bli helt frisk. Hatar det här. Jag har för mycket att göra för att vara förkyld i flera veckor.

Annars lyckades vi ta oss i väg och vara med på Emmas dop idag. Jättefint! Emma var såå duktigt så:) Tog en massa bilder med Sandras kamera, några med min också men jag orkar inte lägga upp dem här nu. Måste komma på någon roligt kvällsmat här å laga till nu...Pontus åt ju smörgåstårta så han nästan spydde så han vill inget ha att äta men vi andra i famíljen som kan hantera det där med smörgåstårtor vill ju ha något i magen innan natten:)

//Sofie

2 kommentarer:

Hannah sa...

Hahaha, smörgåstårtor är verkligen inte lätta att hantera :D

Linda Olsson sa...

Hihi, jaaa visst va det lite gulligt? ;)