05 oktober 2010

Sprattel Leah

Leah ligger inte still en sekund nu förtiden...Hon rör sig hela tiden. Har man henne i knät så sprattlar hon så man tror hon tar sats för att flyga iväg. Inte långt kvar innan hon kryper. Hon tar sig upp på knäna och försöker dagligen men än så länge gungar hon mest. Men hon tar sig fram på annat sätt...Rullar och har sig så hon förflyttar sig rätt bra ändå:) Herregud Hugo kröp ju knappt ens. 10 månader var han och sen gick han vid 12 månader så det var en mycket kort period för honom...

Nuförtiden så är jag ute på praktik. Är på ett dagcenter för funktionshindrade..Det är okej. Men hittills har det varit väldigt seegt. Gör ju typ ingenting. De gör ju olika typer av legoarbete och i dag har jag suttit och kontrollräknat muttar som de lägger i små påsar. Hoppas det kommer hända lite mer framöver för annars vet jag inte hur jag ska orka 5 veckor. Jag kommer ju få damp hoho. Fyndigt.

//Sofie

1 kommentar:

Noomi sa...

hej.
ja men visst måste vi göra ngt snart. Jag kan typ när som, vilken dag passar dig bäst??
kram