18 oktober 2010

Leah 6 månader!

Leah visar vilket lag det är som gäller:-)
Herregud idag så blir våran lilla tjeja hela 6 månader! Ett helt halvår!! Fatta om ett halvår så firar vi hennes 1 årsdag!! Galet. Har firat dagen med en heldag på praktiken och nu ikväll har vi varit hemma hos mina föräldrar och ätit gott. Lucas (mamma och pappas labrador) fyller ju även 12 år i dag, och har namnsdag:) Massa att firar ju haha. Kanske lite för gott har vi ätit men det försökte jag och Pontus kompensera upp med en långpromenad. Har gått ordentliga promenader varje dag nu de senaste veckorna. Kan ju fortfarande inte springa pga av hostan (egentligen borde jag nog inte gå heller för jag får värsta hostattackerna efteråt men vad fan..) så jag får göra det bästa av det hela. Magövningarna har jag också fått in rutin på så jag hoppas verkligen det ska hålla i sig. Tar ju 20 minuter varje gång och jag ska göra dem både morgon och kväll. Måste ju tajma in det så Pontus kan ta barnen undertiden... Degmagen ska ju bort! Kriget har bara börjat haha:-)


//Sofie

Inga kommentarer: