20 oktober 2010

Låter som en rökare..

Så som jag hostar haha. Den vill verkligen inte ge med sig. Värst är det efter att jag ansträngt mig och på nätterna. Så jävla surt. Jag vill ju ut och springa! Tar och går mina promenader men jävlar vad hostan sätter igång då:P

Har kollat på bilder i album och jag ska fan bli smal igen. Fatta så smal jag var innan, vad hade jag att klaga på då? Blir så arg när vissa klagar på att de måste gå ner några kilo i vikt till...Jag var inte nöjd med mina kilon innan jag fick barn och nu kan jag bara ställa mig frågande till den inställningen jag hade då. Jag var ju smal och fin! Därför blir jag irriterad när smala tjejer beklagar sig över sina degmagar...Ähh kom igen efter två graviditeter. Då har man anledning att gå ner nåra kilon:)

Nu ska vi snart iväg och fira Krille som fyller år. Igår var vi och sa Grattis till Jocke. Hela Pontus släkt fyller år i Oktober typ.. Nästa lördag är det kalas igen för hans morbror och så fyller hans moster:) Kakor och sånt får jag dock avstå från.. Men det går rätt bra faktiskt. Får tänka på beach -11 så går det bättre!

//Sofie

PS: Så här många svordomar har jag nog fan aldrig tidigare haft med i ett blogginlägg:)

Inga kommentarer: