13 oktober 2010

Hostat hela natten

Usch och fy! Har hostat och haft mig hela natten. Känns som jag fått ett låångt skavsår längst hela halsen. Men men praktiken väntar... Ska snart ge mig iväg.

Igår målade (förhoppningsvis om det inte behövs ett till lager vilket jag inte tror men man vet ju aldrig:) klart Leahs rum. Det blev alldeles rosa. Mycket mer rosa än vad det var tänkt. Varför misslyckas jag alltid när jag ska måla väggar och välja färg? Ändå tog jag två snäpp ljusare än va jag ville ha från början på provfärgerna. Men men det är ju bara tillfälligt och rosa är mer passade än det blåa. Tycker jag. Sen får folk tycka vad de vill om blått/pojkigt rosa/flickigt men jag tycker det är en gullig tradition:) Snart kommer jag ju inget få bestämma när det gäller sånt så det gäller ju att utnyttja det medans jag kan haha. Var och gick kvällspromenad igår med Poker. Gick inne i stan. Pontus var ju tvungen att se fotbollen. Och till er alla HAHAHAHAHA jag tippade 4-1 till Hollad och vad blev det??? Alla bara Nej Aldrig! Det kommer bli en tuff och jämn match! Ja visst.. Varför tror alla att Sverige är så mycket bättre på fotboll än vad vi är? Våra spelare kan prestera bra i klubbarna men i landslaget tar det ju alltid stopp nästan...

Nog om det nu väntar en hel dag på praktiken:)

//Sofie

Inga kommentarer: