09 oktober 2010

Snor var det här:)

Har legat och snorat och haft mig hela natten..Inte kunnat sova något knappt. Sen mitt i allt började Pontus snarka (han gör det aldrig annars..) så då kunde jag än mindre sova. Jag har såna problem att kunna sova när någon snarkar. Det går inte! Hoppas verkligen detta var en en gångs grej för Pontus del:) Annars får vi väl börja med separata sovrum haha. En annan gång när han snarkade la jag mig nere på soffan..men då började Hugo snarka som har sitt rum brevid så det gick inte det heller haha. Sicka killar jag har i mitt hem:)

Idag ska vi en sväng förbi hemma hos mamma och pappa. Pontus är och grejar ute i Asby med något så vi dra dit och kollar läget under tiden. Sen senare ska vi och besöka familjen Qvist/Renvaktar. Ska bli skoj! Hugo tjattar hela tiden nu om att han ska leka med Ebba, Theo och Alma. Han är så rolig för jag frågade honom häromdagen om vi inte skulle åka och leka med Emilio snart också..Hugo blev supergglad och gick och pratade i ett om vad de skulle göra för något:) Haha så sött! Det går ju tyvärr lite lång tid ibland mellan gångerna man ses. Barn, hus, hund, träning,sjukdomar, praktiken tar sin lilla tid..Och vips är det söndag och hela veckan har gått. Sen börjart det om igen.

Nu ska jag gå ner och se vad huligan Hugo håller på med. Jagar katter låter det som....
//Sofie

Inga kommentarer: