03 oktober 2010

GeKås

Dåligt med bloggandet från min sida men de har sin förklaring av att jag befunnit mig ner i Ullared och GeKås hela helgen. Ja jag och nååågra till:) Herregud jag har aldrig varit där och det varit såå många människor..Det var så mycket folk att vi först inte hittade en enda parkering. När vi väl gjort det så var samtliga kundvagnar slut! Tanterna var som galna när hjullastaren kom med nya. Folk bara slängde sig! Sarah filmade. Världens roligaste film:) Ska säga till henne att sälja den till kanal 5:-)

Det var jag, Sandra, Pontus mammma och Sarah som åkte. Vi hyrde stuga på campingen och hade det trevligt. Det var tur att vi var två dagar då det var sånt kaos med folk första dagen... Sömnen i natt blev det lite si och så med för min del då några i sällskapet snarkade så hela stugan vibbrerade:-) Så nu känner jag mig rätt trött..Även att jag slumrade till i bilen på hemvägen. Fynd blev det många i alla fall:) Köpte massa till barnen och hemmet. Lite kläder till mig och till Pontus. Men det var lite dåligt bland storlekarna. Fanns typ bara en storlek i varje plagg...Var överlycklig att jag hittade ett skidställ till Hugo i 92, alla pojkytterkläder fanns bara i 86. Jag lovar jag kollade igenom dem alla.
Nu ska jag pussa på mina barn:) Har saknat dem sååå mycket! Hugo lyckades ju se lite av de julklapparna jag köpte där nere till honom så han blev superarg när han inte fick leka med dem nu...Pontus mutade honom med en godis. Nu är han glad igen. Tur det:)

//Sofie

Inga kommentarer: