08 augusti 2018

Häng med bröderna Norin

Århundradets varmaste dag å jag jobbade lääänge! Fy så svettigt...

När jag kom hem så skulle Pontus ut till Asby för att ro. Jag hängde med och åt mat hos svärföräldrarna under tiden. Leon och Linus är där den här veckan så fick hänga lite med dem också. Inte för att de tyckte det var jättekul å hänga med mig. Linus saknade Hugo och Leah och Leon lekte mest med sina traktorer och maskiner. Men jag tyckte det var kul att få träffa dem🙂

Åkte sen ner till sjön för att möta upp Pontus när han rott klart.


Där var även Sarah å Krille med barn så fick träffa dem med. 

Hopp i plurret för att svalka kroppen blev det och det måste varit dagens bästa! Så skönt och vattnet kändes svalare än tidigare så det svalkade verkligen, så skönt!

Ligger hemma i sängen och ska straxt släcka ner. Imorgon ska jag öppna igen så börjar tidigt värre. Men rätt skönt ändå för då slutar jag skapligt🙂

//Sofie 

Inga kommentarer: