09 augusti 2018

Tränat!

Efter jobbet idag for jag hem och möte upp barnen som kommit hem från sin husvagnssemester med mormor, morfar och Minna.

De har haft det så bra medan vi har jobbat i värmen.

Jag åkte och storhandlade mat och grejade med tvätt etc. Massa sånt där tråkigt att komma ikapp med. Hugo hade fotbollsmatch ikväll men jag hann inte följa med och kolla.

Men jag tog mig iväg till gymmet ikväll! Så himla skönt det var. Jag kände mig både pigg och lyckades även hitta tiden att ta mig dit, äntligen🙂

Jag upptäckte när jag skulle gå in på gymmet att jag traskade runt i ballerinaskor med strumpor i. Tjusigt värre🙂

Blev ett kvällsbad också och nu väntar sängen. Är trött så ska njuta av min lediga fredag. Den sista på länge då jag börjar heltid nästa vecka så då är det slut med lediga fredagar.

//Sofie

Inga kommentarer: