16 augusti 2018

Träning å frukost

Det bästa med att gå upp tidigt för att träna är när man kommer hem och får äta frukost. Finns nog ingen gång frukost smakar så gott som då🙂



Smoothie gjord på banan, mango, ananas och naturell yoghurt är så gott! Även ägg är en favorit hos mig. Jag äter det nästan alltid till frukost i någon form.

Jag börjar först vid nio idag så det är skönt att kunna ta en lugn morgon. Känns som vi ligger efter med allt här hemma just nu, men som Pontus sa så har vi ju knappt varit hemma sista dagarna. Och helgen är vi iväg också så då blir det inget gjort heller...men det försvinner väl inte så får ta tag i allt nästa vecka igen.

Efter jobbet har Hugo fotbollsmatch å Leah har fotbollsträning så det blir å dra till fotbollsplan direkt när jag slutar. Jag missade Hugos förra match så ska bli roligt och kolla idag. Håller tummarna för vinst!

//Sofie 

Inga kommentarer: