26 augusti 2018

Söndag och kväll

Den här söndagen har till mestadels bestått av städning för min del. För första gången sen i maj har jag storstädat hela huset! Alltså verkligen storstädat ordentligt. Känns som det var evigheter sen sist och det är så skönt nu när det är klart.

Pontus har varit och hjälpt sin pappa idag med byte av en dörr. Efter att jag städat klart blev det ett träningspass på gymmet och därefter åkte vi alla och käkade middag ute hos svärföräldrarna.

Kom hem förut och gjort oss redo för morgondagen. Barnen ligger äntligen i sina sängar och jag funderar på att göra det samma. Så skönt att få krypa ner i renbäddad säng:-)

Ett tecken på att hösten är på ingång är att jag bäddade i allas täcken igen. Det har ju varit så varmt så man knappt ens velat ha påslakanet på sig när man sovit, men nu är det ju lite kyligare ute.

Imorgon är det vardag igen. Sjukt så fort helgerna går!

//Sofie 

Inga kommentarer: