13 januari 2023

En onsdag som känns som en måndag

 Ja i onsdags var det återigen dags för lite vardag. Och den här gångenför oss alla! Barnen började skolan igen efter lovet och jag började jobba igen efter min långhelg. 


Klockan ringde och upp jag kom. Ja både gym och jobb besöktes. 


På lunch åkte jag till mamma och pappa där även den här minikillen var på besök. Mosters kille och mattes pojke💓 Ebbe var lite kränkt över att Bosse tagit hans fårskinn. Det brukar vara hans plats när han är på besök men det gick allt bra att dela med sig till Bosse. 


När jag sen skulle hämta Ebbe efter jobbet hade ytterligare två syskonbarn anslutit. Världens goaste Tilde med en Lilla My tofs på huvudet. 


Majken fanns också där för att hjälpa till med lillkusinen. Hon hade stenkoll på så han inte skulle tappa sin napp. 

Sen fick jag fara hem för att hinna hem och svida om då hundpromenad stod på programmet. Även Leah skulle hämtas från sin träning så kvällen den gick som vanligt snabbt. 


Konstigt när man börjar såhär mitt i veckan. Jag blir helt förvirrad men ändå rätt gött att det är onsdag och inte måndag:-) 


//Sofie 

Inga kommentarer: