01 juni 2009

Blandade bilder från helgen som varit

Jag och Hugo åker båt och självklart har Hugo på sig sin fina flytväst
Pontus badade många gånger, tror faktiskt alla hoppade i plurret till slut utan jag. Jag hade faktiskt inte med mig några badkläder får jag väl tillägga till mitt försvar...
Hugo hittade en jättefin ventil och den var favorit leksaken under hela båtturen, den glimade ju så fint i solen!
På kvällen gick vi på en promenad runt ön, tjockön hette den förövrigt om någon undrar:)
Flera generationer Gustafssonare:)
Indianerna hade varit på ön innan oss, vi hittade spår av pilar...
Vi gick och vi gick...
På mors dag så hade Hugo (kanske med liiite hjälp från sin pappa) bakat en sån fin tårta till mig och Gunilla (pontus mamma)
Till och med Mats vågade sig i haha
Sen kom "Gunsan" med Robin, Lollo och Kinna och höll oss sällskap. Poker passade på att hjälpa Robin när han tvättade jollen...
En fin stol fixade vi lätt till åt Hugo så han också kunde få sitta med vid bordet:)
En varm Hugo fick sitta i bara blöjan och det gillade han. Poker sabbade bilden lite men men:)

2 kommentarer:

Nathalie sa...

Vilka härliga bilder Sofie! Jag vill också kunna åka ut bara sådär *avis*

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Vilka underbara bilder!!!=) Ser jätte härligt ut!