15 juni 2009

Det blev inget städat

När Hugo somnade så somnade jag också haha. Sen åkte jag och tränade och därefter bar det ut till Pontus föräldrar en sväng. Han och Krille skulle greja lite med båten så att vi ska kunna åka i den snart. Vi var på stan tidigare idag också. Först gick vi en promenad med Poker och sen gick jag på presentjakt i affärerna. Roddarlaget ska ro Simon (en i laget) och Emelie när de gifter sig på torsdag (vågat att ha bröllopet så när midsommar med tanke på vädret...) och då skulle laget ge en present också såklart vilket jag fick äran att inhandla. Inte det lättaste att hitta något att ge till några man inte känner men jag tror att de ska tycka om presenten iallafall. Var inne på "Mollys hus" och de har ju så mycket fint så man vill ju bara handla allting som finns där! Dock är priserna rätt så höga men men det var ju inte jag som skulle betala presenten så då var det bara roligt att gå runt där och välja bland allt fint:-) Sen gick jag och pojkarna och hälsade på Pontus kära mormor. Och som vanligt bjöd hon på mat och det var supergott, som alltid. Jimmy och Sandra var där också så det var ju trevligt att få träffad dem, som alltid haha.

Pratade med Emme tidigare och de har råkat ut för samma probelm som vi när vi flyttade in i vårat hus, trasig avlopp.. Lider med dem, vet hur jäkligt det är. Och dyrt! Fy fasiken vad de kan ta betalt JRAB, men man har ju inte direkt något val i sådana situationer. Fick ett sms av henne nyss och det verkar som det har löst sig tillfälligt i allafall och det är ju tur det. Vi som ska på inflyttningsfest där på midsommarafton:)

Nu ska jag gå och lägga mig. Jag är dödstrött! Hur jag nu kan vara det jag som tog mig en lur tidigare haha.

//Sofie

Inga kommentarer: