16 juni 2009

Hål i taket


Pontus har börjat med att byta vårat takfönster som inte riktigt håller tätt när det regnar.. Så för tillfället har vi ett stort hål i taket, bra med lite AC nu när sommarvärmen kommit till oss:)

Annars så har jag varit i Boxholm en sväng idag. Träffade Maria en stund mycket trevligt. Blir inte så jätteofta man hinner ses nu mer vilket är tråkigt.. Brun som en pepparkaka var hon i allafall efter en vecka i Turkiet nyligen, inte ett dugg avundsjuk:P Gick på hundpromenader och snackade skit mest. Lite fika blev det också så nu ligger de några mariekex och guppar i magen haha. Sen när vi åkte hem så stannade vi till en sväng hos Emme. De har fått iordning så fint i huset och finare lär det bli. Så idag har jag varit rikigt social av mig, riktigt trevligt har det varit:). Tänkte åkt och tränat nu men Pontus grejar förfullt med fönstret så det ska komma på plats så snart som möjligt så jag får åka och träna någon annan dag istället. Ska sätta mig på golvet och leka med min son snart har jag tänkt, han börjar bli lite irriterad på mig att jag bara sitter still haha.

//Sofie

Inga kommentarer: