22 juni 2009

Inte så mycket att skriva..

Hellu again! Nu sitter jag här igen, har varit vaken sen klockan 06.00 imorse. Hugo han sover inne i sin säng nu igen. Ska slå en signal hem till mamma och pappa och se fall de är hemma något idag. Om de är det tar vi nog en trip dit. Igår så var vi ute i Asby hos Pontus föräldrar. De skulle ro kyrkrodd och lite. Men jag och Hugo stannade kvar hemma med Pontus mamma. Orka gå i kyrka med en ettrig 10 ½ månaders bebis... Vi åt lite gott och sen kom de nadra tillbaka och då åkte vi hem. Orkade inte stanna kvar fast Pontus nog hade velat det. Han vill ut och åka motorbåt men Hugo var dödstrött och supergnällig så vi åkte hem istället. Gick på promenad på kvällen och det var såå mysigt att gå tillsammans hela familjen. Pontus visade mig lite nya vägar att gå här omkring. Dock inget ställe jag kommer gå själv sen för då lär jag aldrig hitta! Vi gick vid ett ställe där de spränger stenar (dagens fråga igår: hur står det egentligen till i stenbranchen så här i finanskris tider?) och det området var ju hur stort som helst! Som en labyrint, där kunde man lätt gå vilse. Men vi hittade faktiskt ut till slut. Gunnar kom förbi en sväng sen också så vi fikade lite och kollade på "Morden i midsomer", vad annars? haha. Måste ju se klart alla dvd:erna som vi fått låna av Pontus mamma. Det är mitt mål denna sommar!

Nu har min prins vaknat inne i sitt rum. Han sjunger så vackert! Han har verkligen börjat försöka härma ljud men det går ju sådär om jag ska vara ärlig haha.

Ha det gott
//Sofie

Inga kommentarer: