25 juni 2009

Svettigt värre

Har försökt dammsuga och plocka lite här men det är inte det lättaste med en huligan Hugo vid ens fötter:) Svettig blev jag också efter min dammsugning, gud så underbart det är med värme ute!! Bäst av allt är nog kvällarna för de är verkligen helt underbar nu:)

Hannah ska komma förbi en sväng idag, trevligt! Mamma fyller år idag också så jag hade tänkt att vi skulle åka och gratta henne i eftermiddag men hon jobbade ett sånt där 24 timmars pass så hon är hemma först på fredag.. Så vi bestämde att vi ska åka dit en sväng på lördag istället och gratulera henne då:) Igår så var vi hos Emme och det var rikigt trevligt. Vi gick en sväng ner till "lugnalandet" och kollade på folk och åt glass, mysigt. Sen när vi kom hem igen till Emme så blev Hugo lite gnällig så vi åkte hem så han skulle få sova en stund. På kvällen åkte vi ut till Asby och åkte båt, riktigt skoj. Hugo stortrivdes med att åka motorbåt, snabb och det låter mycket det passa honom perfekt. Han fick även vara med när Pontus och de rodde sommaskep. Dock tyckte han att de tog i lite förlite så han tröttnade efter ett tag och fick komma ombord på White Lady istället där jag och Pontus mamma satt. Tyvärr glömde jag ju kameran! Så tråkigt! Hugo som var såå söt i sin flytväst:) Får ta kort på det någon annan gång. Nu ska jag hoppa in i duschen och svalka av mig lite haha.

//Sofie

Inga kommentarer: