27 juni 2009

R.I.P Fawcett and Jackson

Det pratas så mycket om Michael Jacksons bortgång men någon som också har gått bort nyligen är Farrah Fawcett.. Jag kan inte påstå att jag är något jättefan till någon av dem men så fort jag har sett att Farrah Fawcett har varit med i en tiding eller liknande så har jag köpt den. En så otroligt vacker kvinna! Säga vad man vill om Michael men vacker kan väl ingen påstå att han var i slutet? Sen har jag lite svårt att förstå denna chock över hans bortgång. Jag menar se på hur människan levde, är det så konstigt att han bara blev 50 år gammal? Men det är alltid tråkigt när människor dör.. Jag blev illa berörd för några år sedan när Anna Nicole Smith gick bort också. Tänk vad kändislivet kan göra med en. Hoppas de får vila i frid! King of Pop får det säkert bättre där han är nu!

2 kommentarer:

malin sa...

You forgot my absolute favourite... heath ledger. I love him, may he rest in peace to

Hannah sa...

I början av 80-talet, när Thriller släpptes, så var han ju snygg! Sen gick det utför... I vilket fall som helst så har han det definitivt bättre nu.