26 juli 2011

Återigen på hemmaplan!

Nu så sitter jag vid min kära dator igen:)

Vi hade en jättebra gårdag. Vi åkte båt i det fina vädret och hittade gjorde vi också (för omväxlings skull:). Vi sov i båten över natten. Tufflade hemåt framåt lunch. Stannade till hos svärföräldrarna och hämtade Poker som fått vara där undertiden vi var iväg.

Hem och klippte gräset, sen till Maria som var snällare än snällast och klippte mitt burr till hår, hem igen och nu har vi precis gått igenom Hugos gamla bebiskläder som Sandra och Robbans lille ska få låna sen när han är ute i världen:) Sandra har packat påsar fulla med kläder och ändå tyckte jag vi inte hade så jättemycket kläder kvar haha.

Ätit gröt har vi också hunnit med ja.

Ska ta tag i och packa upp alla grejer som vi inte hunnit med nu. Sen ska jag försöka hinna lägga upp bilder från gårdagen. Hade verkligen en kanonkväll med alla trevliga vuxna och barn:) Det får vi göra om!

//Sofie

Inga kommentarer: