22 juli 2011

Sorterar och sorterar

Denna dagen har ägnats åt min favorit hobby: Sortera alla bilderna på datorn och hårddisken!! Jag gjorde ju ett tappert försök i våras och det gick bra..Sen drog jag ut på det och nu fanns det inget återvändo längre. Hade ju en del nytagna bilder att sortera in också så jag har grejat med det hela dagen i stort sätt. Men nu nu ligger alla bilder så fint i sina korrekta mappar så jag hoppas jag ska kunna hålla efter nu och inte hamna i en sån där dålig spiral igen. Finns nog inget tråkigare än att sitta med det..

Annars då? Leah och jag har varit och handlat mat. Pontus har gått hundpromenad och Hugo. Ja Hugo han är på äventyr tillsammans med mormor och morfar. De har snott med sig Hugo på en liten minihusvagnssemester. De ska åka till Borås och djurparken där. Hoppas bara Hugo inte blir för besviken då han pratat om att det är dinosaurier han vill se..

Ikväll blir det grillat. Eventuellt att Emma och Per kommer över också men det berodde på hur det gick med deras tak. De håller på att byta så de grejar för fullt där borta. Känner igen det där:)

Nu ska jag umgås med dottern min som leker bland alla skorna ute i hallen. Det kan nog vara bra med ett vakande öga över den leken:)

//Sofie


Inga kommentarer: