17 juli 2011

Det var en gång ett välstädat hus

Det var ja. När två små bustroll kommer hem med mycket spring i benen kan en välstädat hem se ut så här efter ungefär 1 minut.
Leah in action och dra ut alla plastbunkar som finns i det här hemmet.
Slarvigt diskat tyckte Leah och skulle göra bunkarna renare i hundvattenskålen..

Pontus är och ror så jag och barnen underhåller oss här hemma med leken: "barn- drar-fram-alla-saker-som-kommer-i-deras-väg-medan-mamma-går-efter-och-plockar-upp"..Klockan tickar på sakta ikväll. Väntar tills jag kan börja lägga barnen men än är det några timmar för tidigt.

Var duktig och sprang halvmilen förut. Eller duktig och duktig det var ju typ 3 veckor sen sist så det var mer välbehövligt än någonsin kändes det som. Jag drar mig alltid för att springa i regn, eller för att ta mig ut och springa i regn. Men det är ju det mest underbara löparvädret du kan ha. 20 grader varmt och så regn som kyler av en:) Perfekt!

Nu ska jag släppa upp katten som står och jamar nere i källaren.

//Sofie

1 kommentar:

Isabellas Villa sa...

Vilket underbart golv!! Måste fråga är det plattor eller matta?