16 juli 2011

Loppisar

Idag ska jag och svärmor ge oss ut på loppisturné, en liten i alla fall:) Såg på nätet om några som skulle hålla i en privat loppis idag och sen kanske vi hittar lite fler längst vägen, det hoppas vi på:)

Annars har jag precis duschat då jag hade en snäll sambo som ställt en otömd potta i trampen. Pottan har lock på sig och Hugo sa att han ville kissa och då Pontus var på toan tänkte jag ta pottan som stod i trappen. Rycker tag i den och det kommer kiss överallt. Överallt. Det där locket som hör till är inte speciellt bra... Vem tusan tömmer inte en potta som är full med kiss??? Så äckligt så äckligt. Pontus sa att han glömde tömma den..Trevligt värre blev det. Fram med mopp, bort med ungar och djur, moppa rent golvet och trappan och sen ner i duschen.

I eftermiddag hoppas jag på att få storstäda huset. Det behövs! Var längesen sist vi riktigt storstädade. Så det är på tiden:)

Nu ska jag blåsa håret.

//Sofie


Inga kommentarer: