16 juli 2011

God mat

Har jag precis tryckt i mig. Gud så mätt jag är! Det var så gott så jag tog en portion till men det hade nog räckt med bara en så här i efter hand:)

Har duschat Leah och lagt henne för natten. Pontus är nere hos Hugo och nattar honom. Gunnar är här och har ätit med oss. Jag passade på att klippa gräset undertiden de lagade maten och passade barnen:)

Familjen var inne i stan förut och gick långpromenad tillsammans. Så mysigt och gå tillsammans. Tyvärr var ju barnens (eller Hugos) humör inte alls med oss på slutet av rundan. Men han piggnade till när vi gick in på Willys. Men sen gick det utför igen vid parkeringen. Tycker Hugo varit så snäll sista tiden så nu är det väl dags för lite trots igen:)

Ska gå ner och vara social nu. Kanske blir det ett till Macahan avsnitt? Det sista i så fall. Vi har bara första säsongen. Måste köpa den andra också! Och den tredje! Och fjärde! Och femte! Och...Nej jag har faktiskt ingen aning om hur många säsonger som finns. Men bra är det och jag vill se det som finns att se:)

//Sofie

Inga kommentarer: