26 december 2012

Annandagen

Och jag mår som jag förtjänar.. Men aldrig mer ut och partaja och sen ha barnen själv en hel dag.

Pontus åkte tidigt i förmiddags då de skulle ut ett gäng och äta för att sedan dra vidare på hockey. Jag har typ legat i soffan hela dagen och barnen kollat på TV. Verkligen gått in för mammarollen idag känner jag...

Hade en superbra utekväll igår! Är ju inte ute ofta så det är himla skoj att det blev så roligt som det blev igår!

Jag och Micaela hade ju bestämt att vi skulle gå ut. Var lite turer fram och tillbaka pga av olika saker men tillslut bestämde vi oss för att köra på utgång, trots magkatarr och huvudvärk:) Noomi hörde av sig så hon hängde på hon också.

Mycket folk, dans och alkohol. Som det ska vara. Juldagen är fasiken den roligaste dagen att gå ut på!

Bilder har jag tyvärr inga att bjuda på. Inte från gårdagen. Ska se om jag ska ladda upp några från julafton.

//Sofie

Inga kommentarer: