29 december 2012

Bra Hockeymatch

Igår var jag och pappa och kollade in när HV71 fick spö av fina LHC. Årets bästa match helt klart och inte bara med tanke på slutresultatet:) 12 minuter in i första perioden och det redan står 2-2...spännande spännande! Kul med att Hultström och Salmonsson fick komma fram och visa upp sig å skjuta in några puckar i mål.

Nästan lördag möter de AIK hemma. Hoppas jag kan följa med in och kika då också.

På dagens agenda står det busfabriken. Jag är redan trött...:) Cissi med familj ska också dit så vi kommer få det helbra. Speciellt eftersom Pontus och Martin hänger på också. Då kan de springa med barnen i alla tunnlarna. Jag kan sitta med Wilmer i babyhörnan. Gör mig ingenting:)

//Sofie 

1 kommentar:

Hannah sa...

Hultström, vilken talang och vilken utveckling han haft den här säsongen! Blivande pp-back skulle jag tro :D