19 december 2012

Sjukstuga...

Japp det har vi här hemma. I morse vaknade jag med värsta illamåendet. Leah var igång i natt. Inte spytt eller så men sagt att hon mått illa och behövt bajsa hela tiden.

Jag och barnen fick avboka allt idag och var hemma. Orkade till lunchtid men sen fick Pontus komma hem och hjälpa till. Hur kunde man tycka att vara sjuk var jobbigt innan man fick barn?:)

Mitt illamående har släppt så smått men jag har ont i hela kroppen och har ont i huvudet. Känns som jag har feber också. Kände redan igår att det verkade som att något var på G men ignorerade och tränade ändå. Inte bra.

Leah ligger och sover på soffan nu och Pontus och Hugo lagar mat. De två som är pigga. Se om jag får i mig något. Har bara druckit blåbärssoppa och några skorpor idag. Livrädd för att reta upp magen...

//Sofie


1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på er! Jag är ju hemma med influensa, 40 i temp, ont i kroppen, halsen, nacke o öron:( hoppas vi tillfrisknar till jul! Kramar Emelie