25 december 2012

Juldagen

Hade aldrig tid att kika in här i går och skriva God Jul. Men det hoppas jag alla haft ändå:)

Vi hade en jättebra julafton. Var och firade i Asby tillsammans med Pontus familj och släkt. Vi var i en festlokal som låg granne med den gamla idrottssalen. Mer perfekt än så med en massa barn blir det nog inte. De lekte, sprang, kastade bollar, klättrade, gungade, gick balansgång etc. Jättebra verkligen!

Vi spelade fotboll (jag i högklackat, inte att rekommendera...), dansade kring granen och väntade på tomten. För att tillslut öppna en väldans massa paket:)

På kvällen när vi kom hem eskalerade tyvärr min huvudvärk som jag haft i flera dagar... Usch! Jag däckade nästan direkt efter att ha proppat i mig lite värktabletter. Nu känns det bättre men den har fan inte försvunnit helt. Men men dagen är lång.

Idag blir det å fira julen tillsammans hemma hos mina föräldrar och syskon.

God fortsättning alla!

//Sofie

Inga kommentarer: