10 december 2012

Hjälpt Tomten

Mår mycket bättre idag tack å lov! Somnade redan efter "Solsidan" igår och sov som en stock fram till klockan 07. Välbehövligt, kanske bara var sömn som saknades?

Har varit lite småseg idag men det har gått. Barnen har varit en sväng på dagis och jag har pysslat här hemma. Hjälpt tomten som rubriken lyder. Slagit in en massa julklappar. Fan vilket tid sånt tar! Sen ser man på TVn alla pysselprogram där man ska knåpa och greja in i minsta det detaj med varje paket. Det går ju inte! Då skulle i alla fall inte jag hinna bli klar innan jul. Även om det kan vara roligt och sitta och pyssla med sånt. Men den tiden har jag inte.

En del av allt..Lite kvar att slå in. Men nu är det mesta gjort i alla fall! 
Har även hunnit storhandla mat och tagit mig ett intervallpass på löpbandet. Nu inväntar vi pappan i huset. Funderar på om jag och barnen ska baka lite julgodis sen?

//Sofie

1 kommentar:

Jennie sa...

Aa det är läskigt..
Erik cyklar ju året runt men han har dubbdäck på, antar att det känns lite stabilare då iaf. :)
men jag cyklade i slow motion..