20 december 2012

Mår Bättre

Åh vad skön den där känslan är, den där känslan man får efter att ha mått pyton och nu äntligen må bättre! Jag mådde fortfarande skit i morse när jag vaknade, hade även feber i kroppen, så Pontus stannade hemma idag. Vi visste inte heller hur Leah skulle må där på morgonkvisten. Hon somnade nämligen klockan 15 igår på soffan. Vid 18.30 väckte vi henne och borstade tänderna och tog på pyjamas och sen sov hon hela långa natten enda till klockan slog 06.30!

Efter det monster sovpasset så var hon sitt vanliga glada jag igen. Skönt!

Jag har spenderat min dag i sängen och sovit och sovit och sovit lite till. Det var grejer det för efter jag vaknade på eftermiddagen och tagit mig en varm dusch mådde jag mycket mycket bättre. Underbara känsla. Ungefär som när man äntligen får kissa efter att ha varit sådär olidligt kissnödig i en evighet... Den känslan är oslagbar:)

Hoppas den håller i sig bara. Pessimist som jag är:)

//Sofie

Inga kommentarer: