22 december 2012

Granen står så grön och grann i stugan!

Japp nu är den på plats. Granen. Och det är från och med i år det börjar. Det där med att en annan inte har ett dugg att säga till om när det kommer till julgranen och dess utsmyckning. Hugo och Leah var eld och lågor och hade ju gjort så mycket fint på dagis som de ville ha med i granen.


Jaja jag orkar inte få panik över att den inte ser ut som jag tänkt. Det är ju familjens gran. Dessutom är det ju väldigt charmigt när barnen fått hjälpa till och de är mer än nöjda, då är jag också nöjd:)

//Sofie 

1 kommentar:

Jennie sa...

Jag längtar nästan efter att N vill vara med och pynta granen, det blir ju som sagt charmigt iaf. :)
Ps. Har glömt svara på sms men gört nu! Eller vafan, jag kan ju lika gärna skriva här.
Leah behöver inte vara orolig. :)
Å jag har inte köpt nåt än, har en idé till en av dem men väntar tills efter jul för att de vad de får då.. :)