18 juni 2013

God Kväller!

Ja då sitter jag här å skriver igen på kvällskvisten:)

Precis tryckt i mig en liter jordgubbar med grädde till. Och jag som skulle ut och sprungit en sväng. Jaja så kan det bli ibland.

Har jobbat hela dagen idag och sen har det städats här hemma. Tog med mig båda ungarna och handlade mat inför midsommar också. Ja det var väl inte det smartaste att åka själv med båda två en sen eftermiddag när de varit på dagis hela dagen...Men vi tog oss ut välbehållna ur affären. Leah hade bara sönder en glasburk med salladsost, Hugo körde bara på en stackars polsk snickares hälsenor med sin kundvagn och Leah lyckades precis undvika att ha ner en hel hylla med ölburkar.

Imorgon ska jag och barnen iväg på äventyr! Vi ska åka till Astrid Lindgrens Värld tillsammans med mamma. Ska bo i stuga också så det blir som en liten minisemester, ska bli skönt!

Hepp hepp dags å ta kväll här hemma nu. Är alltid så trött på kvällarna. Jag är verkligen ingen nattuggla:)

//Sofie



Inga kommentarer: