30 juni 2013

Snart kommer Familjen hem!

Väntar och väntar men snart borde de vara hemma igen:)

Jag har jobbat hela dagen lång. Var väldigt effektiv och hann med och städa och tvätta de timmar jag var hemma på dan förut. Så nu är huset skinande rent! Ett tag till i alla fall:)

Lyxade till det och köpte med mig en kebab hem efter jobbet. Det smakade bra. Skithungrig var jag. Trött efter en hel jobbhelg.

Asså jag sitter och kollar på ett program på TLC om unga mammor som adopterar bort sina barn för att de inte kommer kunna ta hand om dem. Jag är inte den som gråter framför TV:n men nu hugger det till i hjärtat. Hur kan man, hur kan man lämna bort sitt nyfödda barn? Hur kan man? Ja ja allas livssituationer ser olika ut men det kvittar om jag så inte skulle ha något hem, inget jobb och ingen familj vid min sida så skulle jag ALDRIG kunna göra något sånt och helt ärligt har jag ingen förståelse för hur någon kan göra något sånt. Usch det gör så ont och se hur de ligger och precis fött sitt barn men sen att barnet bara tas ifrån dem...

Nej fy det var inte det som jag skulle skriva om. Nu ska jag runda av och hoppas att min lilla familj kommer hem snart.

//Sofie

Inga kommentarer: