25 juni 2013

Passar på att blogga lite

Medans håret torkar. Har duschat och jag kan bara inte gå å lägga mig innan håret har torkat för då ser det ut som ett skatbo imorgon och det vill jag inte. Blir nog till å ta fram hårfönen när jag stängt ner datorn:)

Har jobbat kväll idag så kom hem för inte så längesen. Hunnit med och duscha men snart är det sängen som gäller. Ja efter dejten med hårfönen såklart.

Innan idag var jag och barnen och firade fina mamma som har födelsedag idag! Hipp hurra! Hugo och Leah firade med att bada tillsammans med mormor och moster. Eller ja om de två sistnämnda badade är väl tveksamt men Hugo och Leah är inga badkrukor de inte:)

Fick så god mat med tillbehör så jag är nästan fortfarande mätt. Imorgon är det en ny dag med massa på programmet så det är lika bra och se till och försöka ta natt här hemma så snart så möjligt.

Tjilivippen på er alla!

//Sofie

Inga kommentarer: