26 juni 2013

Mintgrönt å Fint

Idag har jag å Cissi varit å shoppat loss i Linköping. Himla trevligt att kunna gå omkring i affärer i lugn och ro utan alla barnen. Mycket folk dock. Både löning och semestertider så det var ju inte världens bästa tajming men vi lyckades hitta det vi skulle å lite till ändå:)



Jag hittade bland annat dessa möbler som ska få pryda vår balkong. Halva priset på Åhléns plus att jag hade ett presentkort kvar sen tidigare så det blev inte så farligt dyrt:) Mintgrön är färgen som är så fin! Köpte även dynor till så får fota allt när det är på plats sen. Å när det inte spöregnar ute som det gjort hela dagen idag...

Var även inne på IKEA och där köpte jag något jag velat köpa läääänge. Nämligen uppsättning med likadana tallrikar, assietter och skålar. Nu har vi tolv stycken som matchar varandra så fint. Inte dyrt det heller. Bara fyndat idag. Vadå färgen på dessa tallrikar, assietter och skålar? Jo de blev mintgröna de också:)Kul med lite färg!



Hittade även (kors i taket) ett par jeans! Jag äger typ ett par sen tidigare då jag har så himla svårt att hitta jeans som sitter/passar bra. 

Nu ska jag njuta av min lördag. Japp det är min lördag i dag då jag är ledig idag och imorgon men jobbar fredag till söndag. En får passa på å njuta då. Till och med slagit till med att öppnat en kall cider för att fira detta. Ja är man fortfarande för förkyld för att träna får man passa på å fylla sin kropp med flytande kalorier:) Som man brukar säga. Eller inte. 

//Sofie

Inga kommentarer: