13 juni 2013

Varmrökt lax

Mitt nya beroende. Så gott! Har just ätit det, igen. Fan vad jag kommer in i perioder när jag äter just vissa saker. Men det är smidigt med varmrökt lax. När Pontus äter sin sill till färskpotatisen så tar jag min lax:)

Har jobbat nu ikväll och kom hem för ett tag sedan. Innan idag har barnen och jag mest varit hemma. Leah bara som var på äventyr med mormor en stund på förmiddagen. Målet var å hitta en klipptid till Leah men det hade inte gått så bra. Men Leah var nöjd ändå att få varit iväg med mormor själv en stund:)

Imorgon jobbar jag dag igen så jag ska snart gå och lägga mig. Är så trött! Varit det hela dagen men skyller det på det regniga vädret. Bara för jag skrev så fint om sommaren i går så kom regnet som ett brev på posten idag...

//Sofie




Inga kommentarer: