12 juni 2013

Sommar Sommar Sommar!

Åh vad jag ÄLSKAR denna årstid! Livet känns mycket enklare när solen lyser, armarna blir bruna, uteserveringarna är fulla av glada människor, barnen kan springa ut och in som de vill, Poker får bada hur mycket han vill. Ja alla är så glada å nöjda. Pessimist som jag är så hoppas jag att det fina vädret får stanna hela sommaren:) Man vet ju aldrig med den svenska sommaren. Antigen är den helt underbar eller så regnar den bort...

Jag har jobbat idag. Efter jobbet var jag och gjorde tusen ärenden på stan (bland annat byte flera av de klänningarna jag köpte till Leah). Sen hämtade jag två skitungar på dagis. Skitungar skriver jag för det var precis vad de var. Herre min gud när barnen är på pisshumör ja då smittar det lätt över på en annan. Speciellt efter en heldag med jobb.

Men när Pontus kom hem så lugnade det ner sig här hemma och barnen lekte riktigt bra tillsammans. Jag passade på att inviga mina nya löparskor. En varm löprunda blev det. Men skorna de satt fint på fötterna.

Pontus har varit på fotbollsträning och kom just hem. Nu ska dessa avnjutas.

//Sofie

Inga kommentarer: