10 juni 2013

Provar å mobilblogga från nya telefonen!

Jag kom på att jag inte provat å blogga från min nya mobil än så det gör jag nu:)

Äntligen är jobbhelgen över och jag är ledig imorgon!  Idag när jag var hemma på timmar så var vi å firade lille Vilgot som fyllt ett år. Födelsedagsbarnet var lika charmig som vanligt.  Sarah hade bakat en jättecool biltårta å så bjöds det på laxpaj också, smarrigt värre:)

Hugo han är på vift å sover borta inatt med. Det var bestämt sen tidigare att han skulle få följa med farmor å farfar hem till dem å sova över idag då han ville det en annan gång när det inte gick...en svartsjuk Leah bara som också vill sova borta SJÄLV!

Ja vissa har problem och svårigheter med att få sina barn att vilja sova borta men det problemet har vi sluppit. Här är det ständiga diskussioner om att man inte alltid kan få sova över hos mormor å morfar eller farmor å farfar:)

Just det! Skorstenen är färdig nu, Jippi!

//Sofie

Inga kommentarer: