28 juni 2013

Solig Fredagmorgon

Fredag idag! Jag firar detta med att påbörja min jobbhelg:) Min sista jobbhelg på ett bra tag, så det känns helt okej!

Igår var vi lediga både jag och barnen. Leah var och lekte med Zeb på förmiddagen. SJÄLV! Mycket viktigt för fröken. Det tyckte hon var kul:) Jag och Hugo var en sväng till mamma och pappa undertiden. Hämtade bland annat hem Leahs Hello Kitty gosedjur som hon glömt där.

Hann även med och köpa något vi behövt länge! Nämligen en matta till balkongen och en till hallen. Blev ett riktigt lyft när de kom på plats!

Hann även med och sälja av en massa saker på loppisen på fejjan. Fick in över tusen kronor under gårdagen. Inte fy skam när man varit ledig och ändå lyckas dra in pengar hoho.

Nehepp dags och kicka igång den här dagen.

//Sofie


Inga kommentarer: