27 juni 2015

En trevlig grillkväll!

Igår så gick det i ett så hann inte med min lilla alls så kan det bli ibland som bekant...

Igår så jobbades det och efter det så blev det ett par ärenden gjorda innan Bill och Bull hämtades hem. In i duschen och fräschade till mig. Klänning och klackar åkte på för sen vankades det grillkväll ihop med gamla jobbgänget. Ja en del av gänget alla kunde ju inte komma tyvärr! Men vi som kom hade det så trevligt så☺

Grillade gott och äta och drack massa gott dricka. Kanske blev nåt glas för mycket då jag känt mig väldigt seg idag. Kroppen min som får en chock efter att ha varit igång i ett och sen ska orka med att festa till det

En mycket trevlig kväll hade vi i alla fall! Så roligt när vi kan ses. Många skratt och mycket prat blev det.

//Sofie


Inga kommentarer: