05 juni 2015

Solig morgon

Vaknade upp till en solig fredagmorgon det gillar vi!

Hugo är iväg till skolan och jag och Poker har mysfrukost i tvsoffan. Äter äggmacka med kaviar och kollar på Livräddarna på Bondi Beach i min morgonfrisyr.

Åh så härligt med riktig värme och ett varmt hav å bada i. Börjar allt spritta lite i "åka till sol och värme" tarmen. Nu får allt den svenska sommaren komma. För få saker slår ju en fin svensk sommar! Likväl så är få saker så deprimerande som en dålig svensk sommar

Blev väckt tidigt idag av att telefonen ringde men jag hann inte svara. Dolt nummer var det med och de ringde även en gång till medan jag var i källaren och hängde tvätt så sitter här beredd på att det ska ringa igen. Brukar ju inte ringa dolda nummer så här tidigt och flera gånger.

Jaja nu ska jag fortsätta äta frulle och kika på dumburken innan jag måste väcka Leah☺

//Sofie

Inga kommentarer: