07 juni 2015

Massa lek och tre års kalas!

Den här helgen har innehållt mycket. Särskilt mycket firande. Hugo var iväg och firade en klasskompis i fredags, igår firade vi som nämnt både nationaldag och bröllopsdag och idag har Leah varit iväg hos bästis Adam och vi har även varit och gratulerat Ville som fyller hela 3 år idag☺

Fullt upp har det varit, men kul☺ Hugo har dessutom hunnit med att spela fotbollsmatch idag men det fick Pontus hänga med på så fick Leah och jag åka å fira Ville. Hugo fick gott om publik ändå då både mormor och morfar plus moster var och kollade också.

På kalaset bjöds det på goda hamburgare och god tårta. Blev även jakt efter en mus som rymt in i huset och även mys med deras kattungar. Pontus passade på att gosa med sin name☺

Men det var två trötta barn som somnade i sina sängar ikväll. Jag förstår dem jag är också rätt trött men jag ska allt hålla mig vaken en stund till. Hade planerat en löprunda men Pontus åkte iväg på rodd så får väl ta mig en sväng om med dammsugaren istället. Det behövs alltid.

//Sofie

Inga kommentarer: