23 juni 2015

Godkväll och godnatt!

Kom precis på att jag inte ägnat min lilla blogg en endaste minut idag så det får jag passa på att göra nu innan mina blå stängs igen för natten☺

Haft en dag på jobbet även denna dag. Det är väldigt roligt att få vara med och i ordningställa en helt ny avdelning. Mycket jobb är det men väldigt kul. Arbetsgruppen känns också bra. Vi kommer nog bli ett bra gäng det känns som det.

Har ju väldigt varierande arbetsuppgifter just nu. Alltfrån att putsa fönster till att flytta möbler och montera ihop saker.

Hade så gärna velat springa en runda efter jobb och allt men Pontus skulle iväg på fotboll så fick prioriterar mathandling som behövdes göras framför en löptur. Får se om jag kan få till det imorgon istället. Det är så mycket just nu så svårt att hinna allt jag vill känner jag. Skulle varit skönt med en rejäl semester bara för att hinna göra allt men ack nej. Får ta det nästa år istället☺

Nu ska jag sova. Imorgon är det upp tidigt och sen jobbelijobba. Dejt med Maria ska det bli med. Det ser jag fram emot☺

//Sofie

Inga kommentarer: