12 juni 2015

Första skolavslutningen

Igår kväll var vi på Hugos skolavslutning i kyrkan. Det var trångt och det var jättevarmt  (jag kände hur svetten rann längst med ryggen och då hade jag bara på mig en tunn klänning på mig) men åh så fina och duktiga alla barnen var! Så mysigt att få börja gå på skolavslutningar❤

Härlig sommarväder hade vi med. Så himla underbart!

Efter vi varit i kyrkan firade vi in sommarlovet med middag på stan. Var och åt på Golden Thai och efteråt blev det varsin glass innan vi trötta och mätta åkte hemåt☺

Tyckte vi kunde försöka ta ett fint kort på oss när vi alla var finklädda men ja det var lättare sagt än gjort. Det roliga var att vi alla i familjen var klädda i kläder jag köpte när jag var i Prag. Inget jag tänkte på först men det slog mig när jag kollade igenom bilderna efteråt☺

//Sofie

Inga kommentarer: