30 juni 2015

Badat och lekt!

Vilken dag! Varit en rörig dag på jobbet och sen så stressade jag hem. Eller ja först handlade jag mat, hämtade upp en grej som jag köpt på facebookloppisen och sist men inte minst åkte jag och hämtade barnen på respektive ställe☺

Hem och slängde bara in maten där den skulle vara för att sen packa en väska med badkläder. Strålande väder idag och det måste man passa på att utnyttja. Vi drog och badade i ett poolområde. Trodde vattnet där skulle vara lite varmt men nej. Jag hade tänkt bada jag med men var mest badvakt medan barnen badade som tokar.

Nu leker de i en lekpark som ligger precis här bredvid och de har träffat både dagis och klasskompisar så här blir vi nog kvar ett tag men vad gör det☺

Ska ta mig till gymmet ikväll (måste ju passa på när Pontus vare sig har fotboll eller rodd inbokat) men det kan jag ta senare ikväll. Nu ska jag kika på barnen och inte telefonen☺

//Sofie

Inga kommentarer: