09 juni 2015

Godmorgon tisdag!

Sitter och har precis blivit klar med alla morgonbestyr så inväntar nu att Hugos skolbuss ska dyka upp och atr Anneli ska komma och plocka upp mig mot vidare färd för ännu en dag där vi ska sitta still, lyssna och lära oss en massa☺

Håller på till kl.17 idag så direkt efter blir det fotboll med Hugo och Leah så vi  kommer komma hem rätt sent idag allihopa. Skulle så gärna vilja hinna få träna själv idag! Varit fullspäckade dagar sista tiden så min träning har fått prioriteras bort vilket är så tråkigt. Har tyvärr en känsla av att jag kommer va dödstrött när jag kommer hem ikväll så får se om jag lyckas ta mig iväg till gymmet/löparspåret...

Slänger upp en bild på en väldigt glad Leah från igår. Hon fick en sparkcykel  (som hon velat ha så länge) med Frost motiv på. Sålde billiga på Lidl så tyckte jag kunde skämma bort henne med den även att hon vare sig fyller år eller är jul. Hon blev helt överlycklig! Så nöjd❤

//Sofie 

Inga kommentarer: