13 juni 2015

Lördagmorgon!

Årets varmaste å finaste dag vat det igår och resten av helgen spås bli lika fin. Jag då? Jo jag jobbar😔 gick kväll igår, delad idag och imorgon hel dag. Känns så kul! Eller inte...hoppas det är fint väder på måndag med när jag är ledig. Men vädret kommer sakta men säkert ändra riktning nästa vecka tror jag. Det närmar sig ju midsommar liksom☺

Medan jag jobbar hela helgen lång så är Hugo och Leah på minisemester med mormor och morfar. Astrid Lindgrens Värld och Vimmerby besöker de. De åkte igår (lämnade av dem innan jag började jobba) och kommer hem på söndag lagom när jag slutat jobba. Hade mycket heller varit med dem men men huvudsaken att de har der roligt. Jag överlever ju☺ nu ska jag slänga i mig resten av min gröt innan jag ska bruma iväg mot grannkommun och jobbet!

//Sofie

Inga kommentarer: