29 juni 2015

Ljusa kvällar

Det blir aldrig mörkt den här årstiden. Så himla underbart! Älskar kvällarna som är nu. Så skönt att kunna sitta på balkongen och höra fåglarna kvittra innan man ska gå och lägga sig.

Idag är det måndag och vardagen är igång igen. Efter jobb, dagis och fritids åkte vi på äventyr bort till grannkommun. Pontus och jag hade möte med banken och barnen fick leka med farbror Jocke under tiden. Efter vårt möte på banken bjöds vi på god mat när vi skulle hämta barnen. Det tackar man ju inte nej till:-)

Pontus stannade sen kvar för att vara med på fotbollsträningen så jag och barnen brumade hem själva. De var lite svår sövda men nu sover de äntligen.

Jag ska ta mig en kopp te och sätta mig en stund på min älskade balkong i det ännu mer älskade sommarvädret innan jag med ska sova.

//Sofie

Någon mer som älskar våran balkong är Kajan. Han balanserar så fint på räcket och håller utkik:-) 

Inga kommentarer: