25 november 2019

4 årskalas!

Vi hade en rätt lugn och skön söndag igår. Började med Leahs innebandy och hundpromenad och fortsatte med 4 årskalas på eftermiddagen. Minna fyller år på tisdag så i helgen firades hon. Hon hade dock åkt på öroninflammation, men mådde mycket bättre efter att ha fått en penicillinkur så det blev lite kalas ändå som tur var.


Tjusig värre i sin nya klänning och peruk som hon fick i present.

Minna bjöd på gofika och fruktsallad. Himla smarrigt och gott!

När vi kom hem blev det inte många knop gjorda. Jag grejade lite med tvätten och sånt innan vi åt middag. Efter middagen var jag sååå trött. Noll energi över. Så jag hoppade in och värmde kroppen med en varmdusch och sen kröp jag ner i sängen. Låg och läste tills jag somnade. Så inatt har jag fått mina timmar med sömn och lite till. Underbart🙂

Man blir ju inte så pigg av det här deprimerande vädret som råder. Det har hållt i så länge nu! Inte en gnutta sol på flera veckor... känns som det är lika mörkt ute vare sig det är morgon, lunch eller kväll.

Snön skulle iallafall lysa upp en del i det här gråa så jag kan till och med tänka mig snö. Allt är ju roligare än det är.

//Sofie 

Inga kommentarer: