04 november 2019

Promenad i höstmörkret

Värdelös start på den här dagen var att sätta ner fötterna i en hundspya. Det var det första jag gjorde den här måndagen. Sen har jag dessutom haft en huvudvärk som vägrar ge med sig. Var sååå trött och seg och trodde aldrig jag skulle orka mig igenom dagen.

Hade bestämt med Cissi sen innan att vi skulle ses och gå promenad ihop efter jobbet och det gjorde faktiskt underverk! Komma ut och gå i friska luften och prata av sig var bra medicin visade det sig🙂

Vi gick bland annat förbi kyrkogården så jag tände ett ljus på mormor och morfars grav. Det var massa lyktor som lyste nu med. Så himla fint!

Nu sitter jag och väntar på att övriga familjen ska komma hem från sin tennisträning. Hade en tanke att vika all tvätt men det får vara till imorgon. Min energi tog precis slut. Vilken osis!

//Sofie 

Inga kommentarer: